zaterdag 29 januari 2011

Koelkast Bosch in heel goede staat

Koelkast Bosch in heel goede staat Ik verkoop mijn koelkast van Bosch wegens overbodig en ingebouwde koelkast in de keuken. Hij is in een perfecte staat. Temperatuur kan elektronisch ingesteld worden. Hij is ook heel zuinig in gebruik. Hij is +- anderhalf jaar. Er zit enkel in het plastieke kapje bovenaan een barst door het verkeerd vastpakken bij het uitpakken uit de doos toen ik die gekocht heb. Nieuw heeft die 999 euro gekost. Ik verkoop hem voor 545 euro of een goed bod. Voor verdere info kan je mij altijd mailen of bellen. • Energieklasse A++: 103 kWu/jaar • Netto-inhoud: 355 l • Elektronische temperatuurregeling, afleesbaar via LED • In de hoogte verstelbare voetjes vooraan, rolwieltjes achteraan • Glijvaste voetjes vooraan • Deurscharnieren links, verwisselbaar • Dynamische koeling door ventilator • Super koelen met automatische uitschakeling • 7 legplateaus uit veiligheidsglas, waarvan 5 verstelbaar • Speciale flessenhouder, verchroomd • Transparante groentelade • Boter- en kaasvak • 5 grote deurvakken • Afmetingen toestel (H x B x D): 186 x 60 x 65 cm
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten